מהם המופעים הכי חמים לערבי חברה לעובדים?

מהם המופעים הכי חמים לערבי חברה לעובדים?

ההנהלות של החברות שמעסיקות עובדים הכירו כבר מזמן בעובדה שיש להעניק הטבות שונות לעובדים כדי להפגין את ההערכה הרבה של ההנהלה לעבודתם השוטפת או לרגל יום מיוחד כמו סיום של פרויקט גדול, זכיה במכרז וכו'. זו הסיבה שמדי פעם העובדים יוצאים לימי גיבוש, להשתלמויות מעניינות כמו סדנאות קוקטיילים וגם ערבי חברה שכוללים מופעים שונים ברחבי הארץ.

כל ערב חברה הוא תכנון רציני שכולל את המיקום המיוחד ואת התוכן שלו, זה יכול להיות סיור מרתק ביקב ובסופו ארוחת ערב נהדרת ביקב עם יין שזורם כמים, הרצאה מרתקת על נושא שכולם אוהבים או מופע של סטנדאפיסט או זמר מצליח. משבר הקורונה שבעקבותיו העובדים עבדו מהבתים יצר צורך של קרבה והכרה מחודשת של העובדים.

מופעים מועדפים של ערבי חברה לעובדים

כאשר שואלים את העובדים על רעיונות לערב חברה לעובדים או מהן ההעדפות שלהם בנושא מופעים, רובם מעוניינים לראות מופע מהפנט וייחודי של אמן חושים או ערב סטנד אפ מצחיק של אמן מצליח כמו עידן ניידיץ, כדי ליהנות מערב מלא צחוקים מתחילתו ועד סופו.

הרצון למופעי סטנד אפ

כל אחד מהעובדים נמצא במרוץ של החיים, הוא מתמרן בין המטלות של הבית למטלות של מקום העבודה ולכן כל השבוע זה מרוץ שלא נגמר. תקופת הקורונה הקשתה על העובדים מאד, הם היו צריכים לתמרן בין הסיוע לילדים בשיחות הזום שלהם לבין תפוקת העבודה הנורמטיבית שלהם וחוסר הקשר היום יומי הפיזי עם שאר העובדים.

לכן כאשר יש ערבי חברה לעובדים, הרצון שלהם הוא להיות שוב יחד, לשבת במסעדה טובה וליהנות בחברה איכותית של העובדים, שרבים מהם הפכו כבר לחברים מעבר לכך שהם קולגות במשרד וכך ליהנות יחד במופע שיצחיק אותם.

הייחוד במופע הסטנד אפ הוא שהנושא נוגע לכולם, כל אחד מסתכל ימינה ושמאלה אך למעשה האמת הזו מתאימה לכולם, הוא מספר על דברים שקורים אצלו בבית, בכוונה הוא מקצין אותם, יוצר הגזמות אך למעשה הם קורים אצל כולם בבית, כל הילדים צמודים למסכים, את כולם צריך לגרד מהספות כדי שיעשו משהו ויהיו בתנועה.

כל הסיפורים שקשורים לאישה, גם הם קורים בבתים רבים, אותם צחוקים, אותן תלונות, אותם דפוסי חשיבה ולכן כולם מזדהים עם הקטעים המצחיקים הללו .

התאמה של קטעי הסטנד אפ לחברה

במקרים רבים כאשר הנהלת חברה מזמינה מופע סטנד אפ, היא מעבירה לאמן קצת מידע על החברה מה העיסוק שלה, שמות של בעלי תפקידים ועל צורת ההתנהלות במשרדים. בהתאם לכך, האמן משרבב במערכון על מקום העבודה שמות של מנהלים, עובדים מיוחדים, התנהלות שאופיינית לתחום העיסוק שלהם ועוד. אלו הם הקטעים האהובים ביותר על העובדים וכאן הם מרגישים את הבית ואת השייכות שלהם למקום העבודה ורק מי שעובד בחברה מבין את הדקויות ואת המטרות של האמירות השונות.

מאמרים אורחים

איך לשלב הופעות כחלק מתכנית הרווחה של הארגון

ארגונים רבים וחברות מעוניינות להעניק לעובדים שלהם רגעים של פנאי המוציאים אותם משגרת העבודה הרגילה והשוחקת ומאפשרים להם להכיר עובדים אחרים בצורה קצת שונה ואחרת.