איך לשלב הופעות כחלק מתכנית הרווחה של הארגון

ארגונים רבים וחברות מעוניינות להעניק לעובדים שלהם רגעים של פנאי המוציאים אותם משגרת העבודה הרגילה והשוחקת ומאפשרים להם להכיר עובדים אחרים בצורה קצת שונה ואחרת. באמצעות תכנית הרווחה של הארגון אפשר לשלב מגוון אטרקציות להנאת העובדים וחשוב לשים דגש על תוכן איכותי. אחת האפשרויות לתוכן איכותי ומהנה הוא שילוב של מופעים בתוך תכנית הרווחה. במאמר הבא נדבר על איך תתכננו זאת נכון.

פתיחת יומנים

כדי לשלב הופעות כחלק מתכנית הרווחה של הארגון, חשוב לפתוח יומן ולהחליט היכן אנו מעוניינים לשלב מופעים אלו. יש כל כך הרבה הזדמנויות לשילוב של מופעים. ניתן לעשות זאת עבור אירוע החברה המתקיים בקיץ אחת לשנה, ניתן להזמין מופע עבור יום האישה הבינלאומי ועוד מועדים שמצוינים בתוך לוח השנה. כמובן שכדאי לא להגזים יותר מידי ולשלב שני מופעים של אמנים שונים  העוסקים באומנות אחרת.

אילו מופעים מומלץ להזמין?

  • מופעי סטנד אפ – מופעי הסטנד אפ הפכו להיות אחד המופעים הטובים ביותר בארגונים. לרוב לא מדובר על מופע רגיל, אלא על מופע שבו האומן מתכונן מראש, מכיר את הארגון וצוחק קצת על יום העבודה שלהם. החיבור של העובדים במופע כזה הוא מיידי ומאפשר להם שחרור אמיתי משגרת העבודה השוחקת. אלו רגעי חיבור אמיתיים בין הארגון לעובדים היוצרים סולדאריות חברתית והזדהות עם ערכי הארגון.
  • הופעות של זמרים – מה יותר טוב מלהנות ממופע איכותי של אחד הזמרים המובילים בישראל? חשוב לדעת, לרוב מופעים אלו עולים כסף רב ולכן הם מחייבים תקציב גדול יותר. אם יש לכם תקציב כזה, בהחלט ניתן לשלב הופעה כזו באחד מערבי החברה שאתם מתכננים במשך השנה עבור העובדים.
  • הרצאות של אישים מעניינים – עוד אפשרות מצוינת היא הזמנת הרצאה של אישים מעניינים שיכולים לתת לעובדים השראה בכל מיני תחומים בחיים. אלו יכולות להיות נשים חזקות שיש להם סיפור חיים מעניין או מפעל חיים, גברים שעברו אירוע מסוים וכעת הם מספרים אותו לעולם. הרצאות אלו בדרך כלל נותנות לעובדים ערך מוסף רחב.
  • סדנאות העשרה – לפעמים אפשר לשלב גם סדנאות העשרה שהן בגדר מופע בפני עצמו. מגיש הסדנה הוא בדרך כלל אישיות מעניינת שמגיע עד אליכם ומספר את סיפורו וגם מגיש את הסדנה עבור העובדים. 
  • מופע של מנטליסט – עוד דרך להפתיע את העובדים במופע סופר מגניב ומרתק הוא הזמנה של מנטליסט. בדרך כלל במופעים אלו קהל העובדים מרותקים ונפעמים מתרגילי הקוסמות שמבצע המנטליסט. ניתן להזמין מנטליסט לערב חברה, להפנינג פורים ואפילו לחוויית גיבוש עבור מספר מחלקות יחד. לרוב המנטאליסטים במופע שלהם משלבים גם קטעי סטנד אפ קלים והופכים את הערב לקליל, מעניין ומהפנט בו זמנית.

לסיכום, יש המון אפשרויות לתכנון של תכנית הרווחה בארגון, פשוט בחרו את אחת האפשרויות ותנו לעובדים שלכם ליהנות.

מאמרים אורחים

איך לשלב הופעות כחלק מתכנית הרווחה של הארגון

ארגונים רבים וחברות מעוניינות להעניק לעובדים שלהם רגעים של פנאי המוציאים אותם משגרת העבודה הרגילה והשוחקת ומאפשרים להם להכיר עובדים אחרים בצורה קצת שונה ואחרת.