ארגון נופש חברה מלא בצחוק

ארגון נופש חברה מלא בצחוק

חברות וארגונים רבים רוצים להעניק לעובדים שלהם ימי פינוק ונופשי חברה על מנת להוקיר את עבודתם, לייצר סולידריות והזדהות עם ערכי הארגון ולהעלות את גאוות היחידה. ארגון נופש חברה הוא בהחלט דרך מצוינת לעשות זאת וכדי שהוא יהיה נופש מעולה עבור העובדים חייב לדאוג לתוכן איכותי. יש המון דרכים לדאוג לתוכן איכותי ועשיר עבור עובדי החברה, כאשר אחת האפשרויות היותר טובות היא שילוב של סטנד אפ קורע מצחוק במהלך הנופש.

למה סטנד אפ קורע מצחוק הוא התוכן שיהפוך את הנופש לייחודי?

אנשים אוהבים לצחוק וכשצוחקים יחד זה מחבר בין אנשים, במיוחד אם צוחקים יחד על סיטואציות שמתרחשות בארגון. בצורה כזו יוצרים את הסולידריות שמחברת בין כולם. סטנדאפיסט איכותי ידע לקחת מהמארגנים את הנקודות הכי בולטות במהלך יום העבודה והחיבורים בין המחלקות ויהפוך אותם לבדיחות קורעות שיפילו את האורחים מצחוק. ערב כזה הוא בטוח ערב שהם יזכרו לזמן רב וזה יהפוך לחלק מהז'רגון הפנימי של הארגון, ממש כמו בדיחות פרטיות בין חברים.

מתי כדאי לארגן את ערב הסטנד – אפ, בתחילת הנופש או בסופו?

ארגון נופש חברה כולל המון הכנות ועמידה בזמני הנופש. לפני שתתחילו לחשוב האם הסטנד – אפ יהיה בהתחלה או בסופו, כדאי קודם כל לראות מהו לוח הזמנים. סטנד – אפ מפיל מצחוק בהתחלה, ייתן לכם נקודת פתיחה מרשימה מאוד. סטנד –אפ בסוף הנופש ייתן לכם סיום איכותי ומתוק. חישבו יחד עם הסטנדאפיסט מה יותר נכון עבורכם.

מה צפוי לכם בערב סטנד אפ בנופש חברה?

עוד בזמן התכנון, מארגני הנופש ישבו עם הסטנדאפיסט ויחד יעברו על כל הדברים, הנושאים והתחומים שעשויים להיות מעניינים עבור העובדים. זה יכול להיות תלונות חוזרות של לקוחות, חוסר תיאום בין מחלקות וכל סיטואציה שעשויה להיות מצחיקה בחיי העובדים. כשצוחקים על החלקים המורכבים בארגון, קל להתמודד איתם ולהבין שביחד אתם מצליחים להניע את הארגון ולתת שירות מעולה. וזה בדיוק מה שעושה הסטנדאפיסט כאשר הוא ידלה מכם חומרים לחיבור הסטנד – אפ.

מה עוד חשוב לארגן עבור נופש חברה?

הדבר השני הכי חשוב כאשר מארגנים נופש חברה הוא אוכל טוב! אוכל מחבר בין אנשים בדיוק כמו סטנד – אפ. כדאי לדאוג לארוחות שוות במיוחד לאורך כל הנופש והמון פינוקים. השילוב בין תוכן טוב לאוכל טוב ייצר לכם נופש חברה מעולה שאף אחד לא ישכח. מעבר לכך, ניתן להוסיף, פינוקים מגניבים, הרצאה ייחודית ופעילויות גיבוש שיהפכו את הנופש למעניין ומאוד מיוחד.

אז אם אתם צריכים לארגן נופש חברה ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל. דבר ראשון כתבו לכם לוח זמנים והדבר השני, תדאגו למופע סטנד – אפ מרכזי שיחבר את כל הקצוות יחד ויהפוך את הנופש למיוחד יותר.

מאמרים אורחים

איך לשלב הופעות כחלק מתכנית הרווחה של הארגון

ארגונים רבים וחברות מעוניינות להעניק לעובדים שלהם רגעים של פנאי המוציאים אותם משגרת העבודה הרגילה והשוחקת ומאפשרים להם להכיר עובדים אחרים בצורה קצת שונה ואחרת.